-

-
Art by Alberto Moravia

keskiviikko 9. marraskuuta 2016

Kirje Trumpille

Nyt kun sinusta on tullut ikoni, ja olet menettänyt ihmisen statuksesi, voin minäkin kohdella sinua esineenä.

Kuinka ollakaan, juuri valintasi alla ymmärsin minäkin, että maailma on lopullisesti kääntymässä, ja aloin etsiä uusia suuntaviivoja omaan elämääni.

Tähän asti olen tehnyt työtäni hyvin matalalla profiililla, mutta olen maannut 8 % Tampereen väestöstä kanssa - mukaan lukien  siis kaikki Tampereen lasketusta väestöstä. Joskus kun istun kahvilassa, niin sattuu niin, että olen maannut kaikkien siellä sillä hetkellä istuvien miesten kanssa. Ne ovat huvittavia hetkiä. Miehet pälyilevät vaimojensa takaa ja varmasti toivovat, että kunpa kahvihetki olisi jo ohi. Voin sanoa, että Tampereen alueen virkamiehet, liikemiehet ja pikkupoliitikot on nyt läpikäyty.

Donald Trump, sinä hyökkäsit seksuaalisesti naisia vastaan vaalikampanjassasi. Sinä tiedät, että seksuaalinen väkivalta on pahinta mitä toiselle voi tehdä. Eivät tiedustelupalvelut turhaan käytä seksuaalista kidutusta vaikuttavimpana keinonaan tuhota ihiminen.

Tiedätkö, että minäkin, jos joku, tiedän seksuaalisen vallan tehon? Joka päivä, vaikkapa nyt istuessani siellä kahvilassa.

Niin, minähän olen vain entinen pikkupoliitikko, pienten puolueiden johtajistoa. Mutta Donald, et varmaankaan ole ymmärtänyt, että en ole ainoa nainen, joka pitelee yllämainitun kaltaista vaarallista seksuaalista valtaa, vaikka hiljaa olemmekin tähän asti olleet. Et edes arvaakaan, millä tavalla osa noista 8% ovat minulle avautuneet, ja mistä. Osa heistä pitelee tämän kaupungin avaimia kädessään politiikassa ja liike-elämässä ja päätöksissä jopa koko maata koskien.

Niin, sehän on vain pieni mitätön kaupunki jossain maailman laidalla. Mutta kun maailma on laitoja täynnä - missä asuu minunlaisiani naisia.

En ajatellut heti soittaa seiskalle. Olen tunnettu ja haluttu nimenomaan sen vuoksi, että en juorua paskalehdistölle asiakkaistani ja heidän verkostoistaan, ja että olen koulutettu ja osaan käyttäytyä.

Kuitenkin nyt sinun valintasi alla minunkin maailmani muuttui peruuttamattomasti, enkä unohda niitä asioita mitä minulle on puhuttu, enkä niitä salaisuuksia, mistä olen työssäni perille päässyt. Minunkin on aika vaihtaa konseptia, ja siirtyä kameran taakse.

Donald Trump, et ole ainoa, joka osaa käyttää seksuaalista kiristystä ja vallankäyttöä hyväkseen. Minäkin tulen käyttämään sitä heti, kun vainuan tilaisuuden, olinpa missä vaan. Olen oppinut, että joskus minun tekemisissäni on uskomatonta vaikuttavuutta, kuten vaikka  silloin kun vahingossa vaikutin siihen, että Suomea ei valittukaan YK:n turvaneuvostoon, ja Venäjä sai vapaat kädet touhuta Syyriassa ilman länsivaltojen puuttumista. 


p.s. kiitos siitä, että jokainen postaukseni facebookiin luetaan todella tarkkaan kahdelta koneelta heti sekunnilleen ilmestymisensa jälkeen Yhdysvaltain North Carolinassa sijaitsevasta salaisesta tukikohdasta, näin kertoo feedjit (näin on ollut jo noin puoli vuotta). Nyt menevät nämä pienet terveiseni ainakin perille, vai mitä.